Abili Falcó i Buixeda - CEO d'AETHERN®
Barreja la bellesa amb la ciència nutricional: Conegueu a AETHERN® Fundador, Abili Falcó i Buixeda
BEVL - La Comunitat Mòbil per a Professionals en Estètica Mèdica - per Tobey Simpson

Després d'una exitosa carrera com a director general de l'empresa distribuïdora d'aliments més gran d'Espanya, Abili Falcó i Buixeda es va fascinar amb les possibilitats d'aplicar la ciència nutricional i la "gastronomia molecular" a la recerca universal de mantenir una pell sana i radiant.

AResultat obtingut a Barcelona BiorganicPharma, SL va néixer amb la noció artística, basada en la ciència, per crear un programa de cura de la pell que proporcionés els micronutrients vitals necessaris per alimentar i nodrir una pell sana i pròsper.

Recentment parlem amb Abili sobre la seva AETHERN® "La bellesa des de dins" projecte i l'impacte potencial d'una suplementació nutricional avançada podria tenir sobre la pell, la bellesa i la indústria de l'estètica mèdica.

Abili Falcó i Buixeda - CEO d'AETHERN®

Com has trobat la teva vocació en estètica?

He dedicat tota la meva vida professional a la indústria alimentària. Durant tots aquests anys he après la diversitat i els beneficis derivats dels aliments naturals per a la salut i el benestar, per això em vaig enamorar del món dels suplements alimentaris. Aquesta és l'única forma de beneficiar-se de tots els beneficis importants per a la salut dels aliments naturals sense haver de carregar amb fruites i verdures, que és una missió impossible.

Fa cinc anys, vaig descobrir l'increïble vincle entre salut i bellesa, especialment per a la pell i això va marcar el naixement del meu AETHERN® projecte El meu equip d'investigadors i científics de doctorat ha treballat molt per crear la nostra fórmula única i és el meu nou nadó.

Estic apassionat pel futur dels suplements alimentaris en la indústria estètica. Ho veig com un mercat amb increïbles i potencials desenvolupaments que revolucionaran la manera com les persones poden mantenir la seva pell tant abans com després de tractaments clínics.

Quin ha estat el més important que has fet per elevar la teva carrera professional?

El meu desenvolupament personal constant s'ha basat en la meva incansable curiositat, els meus valors, la meva educació i la meva perseverança. Amb un alt nivell de demanda personal i de sentit comú, estic constantment empenyent-me i gaudeixo molt d'aprendre dels altres. Em sento afortunat d'haver reunit un magnífic equip de químics, metges, màrqueting i experts en la indústria global de la bellesa.

Quins són els serveis / productes principals que s'especialitzen avui?

Tenim una cartera en expansió de complements alimentaris per a la salut i la bellesa que es venen arreu del món. Estic especialment orgullós de la nostra innovació més recent; AETHERN® Programa avançat de bellesa de la pell.

Programa Avançat de Bellesa de la Pell AETHERN®

Es tracta d'una barreja de vitamines i nutrients que es desenvolupa de forma efectiva i notable per al mercat estètic global. El nostre concepte és promoure Bellesa des de dins.

Què és el que més t'ha emocionat ara mateix?

Com a equip, estem més entusiasmats de poder presentar-los AETHERN® als dermatòlegs, estètics i professionals de la cura de la pell dels EUA, i per demostrar els resultats excepcionals que es poden aconseguir des de AETHERN® per a la pell sana, radiant i ferma. Actualment, tenim un rigorós assaig clínic en curs per recopilar dades addicionals sobre els resultats que es poden aconseguir AETHERN®. Esperem compartir aquestes dades amb la indústria molt aviat.